ninsoer Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 hvor lenge etter fødsel er d normalt at man har etter rier? kjenner smått etter rier spesielt når jeg ammmer. fikk en gutt den 1 april. å lurer litt på om d er normalt me etter rier enno. håper noen kan svare meg..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 1 april er ikke så lenge siden da.. Er nok livmoren som ennå trekker seg sammen for hver gang du ammer, en av de fine tingene med å amme, den trekker seg fortere sammen. Huske på hvor stor livmor har vært og kor liten den igjen skal bli!
ninsoer Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 ja satser på at d eer d den enno gjør
rosa76 Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Kan være det ja. Høres sånn ut, siden det kommer når du ammer.
ninsoer Skrevet 7. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2009 ingen som ha hatt etter rier så lenge etterpå???
shari_z Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Jeg hadde etterrier i ca. 1 uker etter fødselen. Tror det er helt normalt da du fødte for bare 6 dager siden. Du kan jo ringe barselpoliklinikken og høre med dem, men som sagt, tror det er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå