Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har det, hvor ofte? Er det en naturlig del av sexlivet deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så ofte det skjer, kan gå ganske lang tid imellom. Men det er mest fordi det tar så lang tid med oppvarmingen og masse dusjing etterpå osv.- blir så mye "styr":) Får sjelden tid ved kjappisene etter leggetid, liksom. Men når vi gjør det så er det jo en naturlig del av sexlivet vårt..

Skrevet

Relativt ofte, kjæresten min elsker det.

Skrevet

Vi har, men absolutt ikke ofte. Vet egentlig ikke hvorfor, for det er fantasisk deilig! Han foretrekker vaginalt da..kanskje derfor ikke så ofte?! Det er en naturlig del av sexlivet, ikke noe vi planlegger på forhånd eller noe, skjer bare når det skjer. Iblant går det laaang tid mellom hver gang, iblant har vi mye en periode.. :)

Skrevet

Hmmm, elsker analsex, men har det ikke så ofte. Som folk sier, så er det masse stress med vasking etc. Men det typen pleier å gjøre omtrent hver gang han tar meg bakfra (som jeg elsker:D), er at han masserer hullet og stikker en finger inn..l da kommer jeg som en foss=D

Skrevet

Men hei, føler dere ikke at dere må drite?? Eller forsvinner det etter noen ganger haha??

Skrevet

Åååå,kjenner jeg ikke har hatt en mann på lenge nå..

kunne tenkt meg en skikkelig omgang med analsex nå ja....

Skrevet

Nei, har aldri opplevd det. Man skal jo ikke ha analsex om man kjenner man må på do;) Har aldri gjort noe før vi har hatt analsex ,altså tatt klyster etc;P så det er ikke nødvendig:=)

Skrevet

Analasex er en hypa motegreie som bare fjortiser tror er normalt. Nei, det er ikke normalt, fordi de færreste syns det er godt.

Skrevet

Eksen prøvde å presse meg gang på gang til å ha analsex. Jeg blir kvalm bare ved tanken på det. Hver sin lyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...