Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hva er deres beste triks for å få de til å se større ut?
Joikaboll@ Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hehe... for den som viste det så. Appelsiner eller evt vannmeloner i en altfor stor bh?? Har ikke prøvd med tror det kan funke ;o)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Push-up og fyll. Gode bh-er, gjerne fra rene undertøysforretninger som change og netty. Nå har mine vokst da (etter sv.skap), så jeg gjør sjelden noe mer enn å ta på meg bh'en *fryd*, men før måtte det trikses litt til fest
PopUp Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Før fantes det bh med olje i koppene, de var fine ) Vet ikke om det finnes lenger, jeg...
Hikken Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Cubus har noen bher med fylte kopper hvor selve koppen er formet med skikkelig innlegg (altså ikke noe løst innlegg som ofte kan sees gjennom klær og sånn. Kommer i alle farger (ensfargede), har blonder utapå cupen og har et lite metallhjerte melom puppene (ubetydelig lite). Har dem i alle farger, sikekrt tre av hver. ELSKER dem :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2009 hvilket merke er det Helene? Hvor små pupper har du da? hehe hvis du vil svae mine er ikke akkurat mye å skryte av:P
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2009 Ja jeg hadde de før, de var bra:) Men finner de ikke lenger... Har disse innlegga som ser ut som kyllingfileer med deblir man så klam av haha...
Hikken Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Jeg hadde en gang en C-cup, nå har jeg noen slafsete greier som ligger og hviler i bånn av en B-cup. Med denne bh'n har jeg FULL og fin B :-) Husker ikke helt hva det heter, men det er cubus sitt eget merke. Hmm, lurer på om det bare heter cubus jeg!
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2009 Ok.. Måtte le litt av slafsete:P Har bare A jeg da.. buhuu:P
Hikken Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 Ernok det jeg egentlig har, men nekter bare å innse det :-P Men prøv cubus, den bhen gjorde i hvertfall underverket fr meg og en venninne. Vi går nå rundt med kjempepupper (oppunder øra om vi vil ;-))
anesam Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 Haha... jeg ler meg i hel av kylingfilleter!!! =) Jeg har også sånne klamme kyllingfileteer som jeg enda ikke har klart å ha på meg "in public" enda... Har ikke et eneste tips til deg, bare vet akkurat hvordan du har det! Tror jeg må stjele et par tips fra denne tråden! =) Etter to barn med amming er min normale b-cup pupper nesten helt borte!
Hikken Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 HER! http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/mote/article2505288.ece I den første bildeklasen er det den hvite nederst i midten. veldig dårlig bilde av den, men det er den typen!
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2009 Hehe ja ekle er de.. Grøss... mine pupper er som de alltid har vært de da bare litt mykere etter 2 barn.. hehe...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #14 Skrevet 6. april 2009 trikset er å ha på seg 2 sånne silikonbher på fest... hehe.. bare husk at du har på deg 2 om du blir med en gutt hjem... det glemte jeg en gang og det var ikke så morsomt... hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2009 Den var finda.. Gjenstår bare å få prøvd om den passer meg..
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #16 Skrevet 6. april 2009 Åssen bh er det? Er mest på fest o.l jeg er ute etter ja.. Ikke dagligdags. haha.. Samboern min er fornøyd han:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 6. april 2009 hehe så søt du er... Skal på senteret en tur i morra men de har ikke Cubus tror jeg...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #19 Skrevet 6. april 2009 jeg har kjøpt noen på cupus og lindex og noen i london. er vel den samme typen som de over snakker om, det er bare helt genialt. å gå i de dyre undertøysforetningene funker ikke for meg. har aldri funnet en BH på slike foretninger som hjelper noe mot formålet mitt med bh. har liksom ikke så mye å støtte opp... hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #20 Skrevet 6. april 2009 Er det en hel bh liksom eller bare sånn silikongreier?
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. april 2009 Forfatter #22 Skrevet 6. april 2009 Kremt de har visst Cubus.. hehe har bare ikke vært i den butikken enda.. haha...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. april 2009 #23 Skrevet 6. april 2009 de jeg bruker er bh som er silikon inni bhen. ikke sånn man putter inn selv, for det blir aldri fint.
Gjest Skrevet 6. april 2009 #24 Skrevet 6. april 2009 Hehe, jeg har et sånt par "kyllingfilèter" som jeg stapper i bh'en til fest... Husker at jeg gikk på h&m for mange år siden for å kjøpe løspupper. De var i "skumgummi" og hadde en nasty brystvorte på... *grem* Vel, jeg hadde ikke noe valg. Det var rett før jul og det var laaang kø. Jeg sto og gjemte løspuppene i min svette og klamme hånd. Selvsagt var det en rådeilig mann foran meg i køen, og det gjorde ikke saken bedre. Og etter han hadde betalt, ble han stående litt og fikle med posene. Jeg klarte ikke å legge puppene på disken. Dama bak begynte bli utålmodig, jeg sto der med flakkende blikk og svettet. Kunne ikke han deilige mannen bare gå?! Det endte med at dama lente seg frem og rev til seg løspuppene mine. Mr. Deilig-som-bare-f kikket fra løspupper til flatpupper. Og gikk, mens han gliste for seg selv. Tipper han fikk en historie der! Menn skulle forbys fra ndertøysavdelingen på h&m... *fremdeles traumatisert*
Hikken Skrevet 6. april 2009 #25 Skrevet 6. april 2009 Hehe, da er det på tide! Lykke til med puppejakta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå