☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Kort fortalt tok jeg ut hormon spiral 23 feb. Regna sånn ca fra 28 feb at jeg ble gravid i og med at jeg testa positivt den 21 mars.Kan det stemme greit? Da har jeg regnet at jeg er 5 uker og to dager?
Madam-mim Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Vet ikke helt hvorfor du mener du ble gravid 28.februar, regner med du fikk mensen da, Tar man utgangspunkt i at du hadde første mensdag 28. feb og har en syklus på 28 dager, så stemmer det at du er 5 uker og to dager. Unnfangelsen fant sted rundt 14. mars, og termin er 7 desember:) Mer nøyaktig terminberegning får du på ul. Lykke til!
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 I og med at jeg testet positivt 21 mars.Er vel begrensa hvor tidlig man kan teste pos?
Madam-mim Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Sånn sett ja. Jo det er bare 3 uker fra første dag det. Det er litt tidlig å teste positivt, selvom enkelte kan få en svak positiv test.Nei, vet du da ville jeg bare gått ut i fra 23.februar hvis jeg var deg. Ut i fra dette er du er 6+0 i dag. Noe mer eksakt enn dette kan ingen gi deg før ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå