Gå til innhold

BIM treff for november og desember termin


14.12.09

Anbefalte innlegg

Er kanskje litt tidlig ute, bare 5 uker på vei, men det er kanskje flere enn meg som føler behovet for å prate oss gjennom dette:o) Håper det kommer noen flere etterhvert:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) jeg er i uke 9 og blir absolutt med, kjempe morsomt å møtes og prate om hva det måtte være:) Termin 20 november:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noe i Sandnes? Har aldri vært på BIM treff selvom jeg har 2 fra før.. Hvor ofte treffes dere? Det går jo fint ann å ta toget inn, er ikke lange turen det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg synes det hadde vært fint å visst navn og alder på de som kommer på treffet. Enig?

1. Cathrin 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Slik jeg har forstått det bli vi 6 stk imorgen? Jeg bestiller bord under navnet BIM treff. Håper bare jeg klarer å møte selv, kaster veeeeldig mye opp for tiden:o( Håpet at dette svangerskapet ble lettere enn det første men den gang ei;o) må bare tenke på resultatet!

Viss noen ikke kommer likevel så gi beskjed slik at jeg ikke bestiller bord til 6 og så dukker det opp 2...

 

Gleder meg!

 

Anette, 28 år, barn nummer to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må sette ett lite spørsmålstegn med meg, er litt usikker på om jeg får bytta om litt på jobb. Men jeg håper på å få kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter:)

 

Har bestilt bord 19.30 under navnet Bim treff. Må dessverre melde avbud selv for magen lever sitt eget liv- og ikke noe godt liv... Kaster opp hele tia:( men håper det blir bra og at dere avtaler nytt treff:) håper en av dere legger det nye treffet inn her slik at jeg får bli med neste gang:)

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke kunne komme Anette, men sånn er det! Vi ble 3 stk, og det var kjempekoselig! Håper vi kan avtale et nytt treff om ikke så lenge :)=

 

mvh Kristina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen:)

Ja jeg er helt klart med:) skal bli gøy å hilse på resten av gjengen, vi var kun 3 stykker sist, men det var veldig hyggelig:)

 

Jeanette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kommer selvfølgelig.

Blir koselig å treffe dere igjen.

Og forhåpentligvis dukker det opp flere også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Sandnes, og kunne godt tenkt meg et bim treff i sandnes:)

Er ikke så kjent i Stavanger.

 

HAr termin 20 november. og hadde vært kjempekoseligt å truffet andre gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...