Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Må bare skrive det her, for hun er bare 4-5 uker på vei og har kun fortalt det til meg foreløpig:) Men jeg vil jo rope ut at jeg skal bli tante for første gang:) Jippi:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Jeg skal også bli tante! Noe som jeg ikke trodde skulle skje på noen år Min søster er 11 uker på veg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå