Gå til innhold

Dere som har vært på privat ul....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte dere bare å sa at dere ønsket det? måtte dere vente lenge før dere fikk time??? hvor mye kostet det og hvor i landet bor dere?

mas mas mas...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Var idag, betalte 500 kr. Bor på Bryne i Rogaland. Ringte og bestillte for ca 1 og ei halv uke siden. ja, sa bare at eg var førstgangsgravid og ville se fosteret. Fikk vite det var en gutt, er ca 14 uker på vei.

Skrevet

500kr var ikke gale da...har fått inntrykk av at det er dyrere...men jeg bor i Bergen da. Gratulerer så masse med en prins i magen :)

Skrevet

Ja. Kostet 980,- her i Oslo. Kan gjøres både billigere og dyrere, men hadde hørt mye bra om gynekologen vi var hos.

Ringte vel på torsdag og fikk time i dag, men kunne ha fått dagen etter om jeg ville det.

Skrevet

jeg var på volvat, måtte vente en uke, bet 1100.. fikk 3D-bilde, 4 andre bilder og en filmsnutt hvor man ser hjertet slår... ;) jeg sa bare at jeg ville se , og syntes det var lenge å vente til 18uke... var der i uke 10 jeg da.. absolutt verdt pengene !

Skrevet

jeg var på volvat, måtte vente en uke, bet 1100.. fikk 3D-bilde, 4 andre bilder og en filmsnutt hvor man ser hjertet slår... ;) jeg sa bare at jeg ville se , og syntes det var lenge å vente til 18uke... var der i uke 10 jeg da.. absolutt verdt pengene !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...