Cecelia & jentene Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 ringte dere bare å sa at dere ønsket det? måtte dere vente lenge før dere fikk time??? hvor mye kostet det og hvor i landet bor dere? mas mas mas...hehe
Oktober-barn Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 hei! Var idag, betalte 500 kr. Bor på Bryne i Rogaland. Ringte og bestillte for ca 1 og ei halv uke siden. ja, sa bare at eg var førstgangsgravid og ville se fosteret. Fikk vite det var en gutt, er ca 14 uker på vei.
Cecelia & jentene Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 500kr var ikke gale da...har fått inntrykk av at det er dyrere...men jeg bor i Bergen da. Gratulerer så masse med en prins i magen
snuffe Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Ja. Kostet 980,- her i Oslo. Kan gjøres både billigere og dyrere, men hadde hørt mye bra om gynekologen vi var hos. Ringte vel på torsdag og fikk time i dag, men kunne ha fått dagen etter om jeg ville det.
lillespor Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 jeg var på volvat, måtte vente en uke, bet 1100.. fikk 3D-bilde, 4 andre bilder og en filmsnutt hvor man ser hjertet slår... jeg sa bare at jeg ville se , og syntes det var lenge å vente til 18uke... var der i uke 10 jeg da.. absolutt verdt pengene !
lillespor Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 jeg var på volvat, måtte vente en uke, bet 1100.. fikk 3D-bilde, 4 andre bilder og en filmsnutt hvor man ser hjertet slår... jeg sa bare at jeg ville se , og syntes det var lenge å vente til 18uke... var der i uke 10 jeg da.. absolutt verdt pengene !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå