Gå til innhold

Kjenner ingentin, føler ingen ting. Uke 12+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert bare bra og jeg er sikkert heldig som ikke har noen vondter og andre plager.

Men nå synes jeg det er galt også. Eneste tegn jeg har er to kanoner av pupper som verker.

Flere som meg her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det absolutt motsatt av deg, men ville bare si - pris deg lykkelig så lenge det varer, nyt at kroppen takler graviditeten så bra som den gjør! Jeg skjønner at man blir bekymret, men tenk på at det er mange som ikke har så store plager i graviditeten men likevel føder et velskapt barn. Puppene er jo absolutt et bra tegn :)

Gjest eelis+spire
Skrevet

Du er heldig. Jeg har hatt sånn ca alle problemer/symptomer man kan få i en graviditet, er 12+2.

Skrevet

nyt det!!

jeg har ikke hatt noen plager hittil (24+5)..! første gang jeg var hos jordmor (uke 16) og fikk høre hjertelyd ble jeg nesten overrasket over at det virkelig var sant at jeg hadde en liten baby inni meg!! :) Jeg jobbet på som bare det i de første 3-4 månedene, og det er kun nå når jeg har passert 5 mnd at jeg må ta litt ekstra pauser og diverse.. og nå har jeg en sparkende turbo gutt inni magen! :)

jo, jeg var litt ekstra hormonell i 2 og 3. måned, men det var liksom ikke et "skikkelig" graviditetssymptom følte jeg,.

Nyt det så lenge du kan, og kryss fingrene for at du ikke får bekkenløsning og diverse! og lytt etter kroppen din! :)

Skrevet

Jeg har hat det akkurat som deg :)

først i uke14 at jeg kjente det begynte å skje noe nede i magen.

Er nå i uke15+2, og begynner å se en liten kul på magen.

Tenkte det samme som deg at noe må vel snart skje, men har vært så heldig at jeg har kunne tatt ultralyd på jobben i uke10 og 12. Så fikk vite at alt var i orden, og den lille sprella.

Vi får se på oss som heldige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...