♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har liggende i skuffa, men kommer ikke på å ta det. Noen som bruker? Husker sist at jeg begynte med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Men må nok ta meg selv i nakken å huske det hver dag
monca*84*j12 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 JA, og det bør du gjøre også.. Noe så enkelt og ta en eller to piller for og forebygge noe så alvorlig... sett på alarmen på mobilen, eller sett dem ved tannbørsten din så du husker dem.. lykke til
Spaniella Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 For best effekt bør du ha tatt folat i 6 uker før du blir gravid. Det er en av de få tingene som faktisk virker i ungelen av kosttilskudd og vitaminer:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2009 jepp, skal sette den ved siden av tannbørsten. Så kan jeg ta den på kvelden før jeg legger meg. for nytter ikke på mårran når jeg er fryktelig tøtte å dårlig tid Skal ordne det allerede i kveld
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Ja, jeg tar folat. Begynte med en gang vi bestemte oss for å kutte prevensjonen, dvs to uker før pilleslutt Lurt å sette de på et sted du titter hver morgen eller kveld, som ved tannbørsten som noen foreslo Lykke til
gullfisken * gravide* :) Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 tok det di 5 første prøve mnd, men nå hadde eg gitt opp, men siden eg hadde en sa for 2 uker siden skal eg begynne igjen
Veumjenta ツ Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Jeg har tatt folat hver dag siden vi begynte å prøve for et år siden. En liten pille for å forebygge ryggmargsbrokk blant annet er det jammen vel verdt Samt at det er jo ikke farlig å ta det heller, vannløselig b-vitamin som jo skylles ut av kroppen hvis man får overskudd
Tweak Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Ja, jeg tar folat! Det er en så enkel ting for å forebygge noe som er veldig alvorlig. I tillegg tar jeg omega-3 for det inneholder viktige fettsyrer som spiller en stor rolle i hjerneutviklingen til de små, helt fra starten av. Vi får i oss alt for lite av disse fettsyrene i et vanlig kosthold, med mindre en spiser laks til middag eller makrell i tomat på brødskiva hver dag, he he. :-)
White*Angel Skrevet 7. april 2009 #10 Skrevet 7. april 2009 Får man kjøpt folat på apoteket? Er det dyrt?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2009 Nå her jeg tatt den fram fra skuffa og satt den ved siden av tannbørsen så nå skal jeg IKKE glemme å ta den!!!!! Omega-3 skal jeg også begynne å ta
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2009 Folat får du kjøpt på apoteket ja. er ikke dyrt tror jeg ga mellom 60-80kr for 100tab. tar en tab hver dag, så blir jo 100 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå