Janiks 2 barns mor :D Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har nettopp blitt aleine med to små på 1 og 3 år. Er student og har ingen inntekt. Får nå penger til livsopphold fra sosialen, og de skal dekke husleie til meg frem til søknadene på nav blir ferdig behandlet. (tar jo en hel evighet). Bor hos en veninne på et soverom på 6kvm sammen med 2 barn, Blir sprø. Det er ingenting til leige her jeg bor, og i nabokommunen skal de ha mellom 8-10 tusen i mnd for en liten leilighet med 2 sov. men har igjenomm venner funnet meg det perfekte hus til leige, men husleien er på 8000 i mnd Huset er nydelig innvendig og har en svært inngjerdet hage. Hadde vært perfekt for meg og mine 2 små. Kjipt å spare en 1000lapp og måtte bo i en pitteliten mørk kjeller leilighet..Så an jeg få spørre hva dere betaler i leige og om dere med erfaring tror jeg kommer til å klare meg på aleinemors penger og så høy husleige?? VIl jo få overgangsstønad, utvidet barnetrygd, stønad til barnetilsyn, og ca 4000 i mnd i bidrag tror jeg. Så mener jeg at jeg kan søke om noe utdanningsstipend. Og bostøtte fra kommmunen jeg bor i? Noen som har peiling. Må svare på omjeg tar huset i måren, men er trolig usikker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå