Gå til innhold

Noen fra stavanger?


14.12.09

Anbefalte innlegg

Hei, fant ut for en uke siden at prinsen vår skal bli storeror:o) Erdet flere i stavanger som deler lykke?;o)

 

Må si jeg gledegruer meg veldig til de neste månedene. Det forrige svangerskapet gikk langt fra knirkefritt så nå prøvver jeg å forebygge ALT jeg kan! Men merker allerede nå at etter 15 minutts gåing svikter bekkenet:o(

 

Håper det er flere i områddet som kan ta opp tråden:o) det e alltid gøy å treffe andre som er i samme båt (og denne båten kommer til å VAGGE etterhvert:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei :)

Jeg venter min første ca 6. desember, men sambo har en sønn fra før som er hos oss 50% så jeg kan vel forsåvidt si at jeg også har en liten prins som skal bli storebror.

For tiden er formen veldig opp og ned... frustrerende :( 5 min i topp form 20 min på sofaen... hahaha kan ikke annet enn le. Rare greier på gang i kroppen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Fant ut jeg er gravid for ca en uke siden:)

Er fra stavanger, 28 år, første babyen:)

Og både gleder og gruer meg!!!

Har enda ikke vært hos legen, men iflg kalkulator blir termin rundt 7.desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også fra Stavanger :)

 

Venter mitt 3.barn 8.desember, og er 33 år.

Formen er fin, har ikke hatt store plager i mine tidligere svangerskap heller, bortsett fra bekkenplager i slutten av svangerskapet. Blir spennende å følge hverandre fremover :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 34 år og bor også i Stavanger. Iflg terminkalkulator har jeg termin 3/12.. blir spennende og travelt når man har en gutt som er 2 år når babyen kommer...

Har ikke vært hos legen enda men bør vel snart ta en tur..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...