Gå til innhold

Mens vi venter på EL :)

♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med mens på 4 dagen og venter på at den skal ta slutt. Slik at EL kan komme og 1pp kan begynne for alvor :)

Åssen er det med dere jenter? :)

Har ei jente på 1år og håper virkelig hun snart skal få bli storesøster. Hadde SA i november på 1pp, så er vel lov å håpe??

Åssen er det med dere som har hatt sa/ma, ble dere lette gravid etterpå eller tok det litt tid? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg har også 4. dagen med blødning nå, og gleder meg over at den sakte men sikkert forsvinner, så første pp kan begynne for alvor! :)

Har en sønn på snart to, og blir helt varm og rar bare av tanken på at han skal bli en stolt og flink storebror en dag! :) Han satt ved et "uhell", dvs vi prøvde egentlig å IKKE bli gravid sist gang. Mamma har blitt gravid totalt fem ganger (mistet to) og alle gangene satt de med en gang! Så jeg må ærlig innrømme at jeg har høye forhåpninger allerede denne pp!

Skrevet

har også veeeldug store forhåpninger denne allerførste pp. :) men jenta tok det 3mnd etter pp-slutt. og har ikke gått på pp etter snuppa kom, så ha ingenting som skal "ut" av kroppen... :) så blir virkelig spennende tid framover... Har vel EL mellom 17-20 april, litt lang syklus jeg :)

Skrevet

Hei er i min 2 pp og er ferdig med mens for denne måneden fikk mensen forrige tirsdag på ettermiddagen og varte frem til torsdag, er på 6 dagen min etter første dag mens nå venter jeg bare på el for denne måneden,men jeg vet nå da ikke om jeg får el, da jeg har gått på pergo kur og fått det men vetliksom ikke om det skjer av seg selv denne måneden!

lurer jo på nå da om vi skal satse på å ha sex i god tid for å være sikkert på at vi ikke går glipp av el,!

noen som har noen forslag til når vi bør begynne med sexen? har en syklus på omkring 30-32 dager!

variert litt pga pergotime (trippel kur)

håper virkelig det klaffer denne måneden men kan ikke gjøre noe annet enn å håpe og humpe!;)

Skrevet

ser ut som det er siste dag for meg i dag med mens :)) så nå er det bare å vente å kose seg kjeeeempe masse meg mannen :) å det blir jo ingen problem ;)) hehe.

Har syklus på 30-35 dager, laaang med andre ord :)

Skrevet

tredje dagen med mens her.

Dette er første tr etter utskraping (ma) så nå blir det første pp i denne omgang. Pleier å bli gravid med en gang så jeg satser på at det blir slik denne gangen også:) (Har tre barn fra før, og to ma det siste halve året) Kanskje ikke så lurt å være så kjepphøy, kan bli veldig nedtur, men man må jo være optimist;)!!!!

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å være optimist :) hehe :)

Tris å lese om din te ma, men må prøve å holde mote oppe. så er det godt vi har hverandre her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...