Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Vi lurer på å kjøpe en Emmaljungavogn med City bag. Noen som har hatt denne og kan si noe om hvor lenge babyen ville ligge i den og om den hadde god skjerming etc? Hvordan er den å bære opp trapper med en sovende (evt ikke-sovende) baby inni?
soleia Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Har ikkje fått teke i bruk vår enno, men vil berre seie at 2009 modellane har berereimer, medan dei fleste eldre bagane (2008) ikkje har dette.
Ca-ma og Chris:) Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Heisann! Vi har akkurat bestilt vår, er kjempe fornøyd med det vi såg før vi bestilte den, virker som en stor god bag hvertfall, med bærestropper ja!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2009 Takk, det er veldig greitt å vite! Vi prøvde jo i butikken og den hadde reimer, men om vi skal kjøpe brukt er det jo et must at den har reimer ja...
Gjest Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Jeg har bare hørt posetive ting om denne vognbagen. HAr selv bestillt city cross med city bag. Den er dessuten veldig lett og bare 2cm kortere enn edge bagen, den er bare smalere ved fotenden og det spiller jo ingen rolle
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2009 Hva var grunnen til at du valgte City Cross framfor Nitro?
Gjest Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Så fint at du spurte, jeg lurte på det samme selv, har valgt nøyaktig samme vogn og bag som dere :-) Ikke kjøpt enda, men blir nok denne ja. Nitroog med citybag. Tror ikke alle er like begeistret for svingbare framhjul, men med mindre man bor et sted med veldig mye grus og/eller snø/slaps på vinteren ser jeg ikke noe problem med slike hjul, tvert i mot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå