Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Vil bare si at alle forhold må gå seg til og kanskje spesielt forholdet mellom svigermor og svigerdatter. Er man interessert i å klare det, går det bra etterhvert! For 8 år siden kunne jeg ikke tenke meg å være sammen med min på ferie, men nå sitter jeg å planlegger og overraske de med en tur der vi spanderer Vær positiv! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hos meg syns jeg det begyner å gå motsatt vei og det siste året er jeg enda mer irritert. Har kjent henne i 8 år. Huff vil jo ikke det, men de(svigers og mannens søster) gjør det ikke lett. Jeg prøver virkelig å være hjelpsom og imøtekommende.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Joa, men når man har hatt et ok forhold til de i over 10 år, og de velger å ødelegge alt, så slutter jeg å være positiv. Det er ikke ALT man kan tilgi, og det er ikke alt som funker , selv om man prøver, og de oppfører seg som bortskjemte drittunger. Så noen ganger går det andre veien desverre. Har hatt null kontakt med de de siste 3,5 åra, og synes det fungerer sånn. Ingen planer om å ville se de noen gang mer heller. gubben og ungene har bittelitt kontakt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg gir nå opp. Enkelte mennesker er det ikke meningen at man skal ha noen relasjon med. Hilsen HI i den andre svigermor-tråden.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Det har for søren meg en del med hva svigemor ønsker og da! Jeg har i 8år nå gjort så godt jeg kan for at svigemor skal like meg. Men hun bestemte seg fra første dag at hun absolutt ikke skal like sin sønns kjæreste. Lite jeg da kan gjøre. Min samboer har veken unna henne for lenge siden, å sagt at hun må respektere at det er han og meg. Jaja, synd for henne tenker jeg da.. Hun får sitt første barnebarn av oss nå, så skal bli spennende om hun ønsker å være hyggelig etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå