Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Og hælvetes samboer som ikke reagerer når kjerringa står og sier at hun ville likt å rive huden av trynet mitt!!! Og unnskyldningen er at hun sikkert hadde en dårlig dag...Hallo?!? En "dårlig dag"?! Psykokjerringa burde vært sperra inne!!!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Og hva hadde så du gjort for å få denne reaksjonen?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 unnskyld meg, men du virker ikke akkurat avbalanser og rolig du heller...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Beklager, kom litt fort ut dette her....I alle år har jeg prøvd å være hyggelig mot dama, spesielt etter at vi fikk barn, mens hun har bare blitt verre og verre. Hun besøkte meg på barsel og det første hun sa var ikke "hei", men "den ungen er ikke din, den er jo ikke stygg". Og siden har hun slengt liknende ting i meg hver gang vi er på besøk. "Enda godt ungen ikke ligner på deg, det hadde vært fælt", "Uff som du ser ut" "Hvorfor er du med da?!" Greit nok at hun er ganske sær, og har sagt mye stygt, men den kommentaren i dag om at hun ville rive huden av ansiktet mitt syns jeg var i overkant drøy..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Dama må være syk! Mannen din må si fra, ellers får du bare kutte kontakten med henne!
† I Jesu Navn † Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Dette menneske hadde jeg ikke forholdt meg til eller hatt noe som helst omgang med i fremtiden. Mannen din vet jeg ikke hva vi skal gjøre med, men jeg tror jeg bare vil ha oversett hans feighet for nå. Dette skal du ikke finne deg i.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Jeg gruer meg som en hund hver gang vi skal dit, og prøver det meste for å slippe unna. Samboeren min vet jo hva hun driver med, men mener jeg bare må heve meg over det. Men jeg klarer ikke lengre.. Hun fjernet en svulst på hjernen for noen år siden, og alle unnskylder henne og sier at det er derfor hun sier sånt og er som hun er. Men hun var jo sånn før også! Og det er ekstra ekkelt å tenke på at hun kanskje bruker dette for alt det er verdt, ingen kan jo irettesette henne lengre siden hun er "syk"..! Og nå har jeg og samboeren min kranglet, han skjønner ikke hvorfor jeg reagerer sånn.
† I Jesu Navn † Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Han har kanskje manglet sin mangel på empati av sin mor. Jeg syntes alt du har vært MEGET tolmodig. Dine barn har heller ikke godt av å høre at noen snakker så nedlatende om deres mor. Nei, jeg anbefaller at du holder deg langt unna dette kvinne menneske.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Damen må være psykopat.Ok, hun kan ha en nevrologisk skade i hjernen el.l, men dte unnskylder henne ikke. Hold deg unna så lenge det er deg det går utover, gjør det gjerne klart for henne at du såres av utsagnene hennes og at du ikek tollererer det. Spesielt bør ikke unger få høre på voksne snakke slik! Si fra at relasjonen mellom deg og henne er over. Og ha en lang prat med din mann (evt skriv til ham, ofte lettere) om at dette tynger deg, sårer og ydmyker deg, og at du setter ned foten nå og ikke vil la deg behandle slik mer. Han må jo også ha en skrue løs om han ikke skjønner dtte..? Stakkars deg, hun høres gal ut. Jeg skal vel ikke klage når min sv.mor toger inn her med vaskemanien sin.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå