BabyBlue Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg har i noen dager hatt vann i kroppen, men nå så kjenner jeg at det sprenger og at det er ubehagelig. Jeg er i uke 34/35 og fødte sist gang i uke 34...jeg har også kynnere og murringer. Bør jeg ringe føden? Sist jeg var hos legen måtte jeg ta ekstra sjekk på blodtrykk fordi han syns det var litt høyt, åsså hadde jeg proteiner i urinen. Etter det har jeg vært hod JM og hun sier jeg fortsatt har proteiner i urinen, men at blodtrykket var fint. I går/natt har jeg fått så mye vann at jeg ikke kan bøye fingrene, ikke se igjen knoklene på beina og jeg kjenner at buksa strammer mer enn normalt. Er redd dette kan være sv.forgiftning!? Skal jeg ta det med ro og vente til i morgen tidlig å se ann...eller bør jeg ringe føden å høre med de? Er litt skeptisk siden jeg fødte tidlig sist gang....
Maia&Mathias <3 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg tror jeg hadde ringt føden bare for å høre med de! Kan jo være litt skummelt med sv skaps forgiftning, så er jo bedre å ringe en gang for mye! Hold oss oppdatert da!
snuppene 09 og 11 Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 jeg ville ha ringt føden jeg. bedre med en gang for mye, enn å drøye for lenge. er jo derfor de er der. og når ødemene kommer så plutselig, og i kombinasjon med proteiner i urin bør du høre med en lege. og syntes du burde få en ny kontroll av blodtrykk. i og med at du plutselig har fått mye ødemer, kan jo godt blodtrykk også ha steget. slikt kan fort forandre seg. så syntes du skal ringe føden. ville jeg ha gjort hvertfall, og det jeg har fått beskjed om av min lege. lykke til!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Enig med de over. Ring og kom inn paa en sjekk. Saa slpiper du ogsaa aa ligge vaaken i natt og bekymre deg.
BabyBlue Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Ringte føden, men de ville jeg skulle oppsøke lege i morgen. Kan ikke si jeg er imponert av hun som tok tlf da hun virket lite forståelsesfull....men jeg får vell bare gjøre som hun sier siden hun ikke ville ta meg inn for en sjekk. Oppsøker fastlegen min i morgen tidlig.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Er så kjedelig når man møter på sånne folk.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Hvordan gikk det da du snakket med legen? Vært til ny sjekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå