Gå til innhold

jeg haaater jentefotball..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. men nå tror jeg at jeg akkurat har sagt ja til å spille jentefotball på old-girls laget her, KUN fordi jeg øyner sjansen til å kjøpe meg flere sko.. riktignok fotballsko med samma det vel så lenge de er rååååsa!!!!

Til nå har jeg jo kunne forklart Lille at hun ikke kan spille jente-fotball fordi mamma får psykisk vondt av det, men hva skal jeg si nåååå! heheheheh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj, var det bare jeg som synes det var en genial plan?

Skrevet

Jeg elsker å spille fotball!=) Spilte fra jeg var 5 til jeg var 18, men måtte kutte ut pga et vondt kne. Men hater å se jentefotball på tv da...

Old-girls?? Er vi blitt så gamle?

Råååsa fotballsko hørtes forøvrig knall ut;-) Kos deg!!

Skrevet

Det er jo så gøy!

De har faktisk kommet med fotballsko som er designet for dameføtter :) De er hvite, da er det bare å finne råååsa lisser så blir du så fin atte!

Hilsen gammel fotballspiller ;-)

Skrevet

Og, ja.... Må inrømme at det er litt døvt å se på!

Har heldigvis blitt bedre enn det var på 80-90tallet

Skrevet

haha. nevnte jeg at jeg aldri noen sinne har spilt fotball og eier ikke ballfølelse i det hele tatt? :ler:

rååsa sko blir det uansett... eller helst hvite med råååsa på da!

som her:

www.tinkerbelle.blogg.no

Skrevet

cherry: vel, de kaldte seg for veteran-lag.. personlig høres old-girls mere moro ut! hehehe.

Skrevet

Og om Lille spør om hun får begynne med fotball, skal du jo selvfølgelig si JA!=)

Skrevet

Må si meg enig med cherry coke ja....

Skal løpe inn på bloggen å se!

Og (S)Tinkerbelle<3 kom til Oslo en tur så skal jeg lære det deg ;-)

Selv om det blir å lære bort triks til en lsk-fan..... :-P

Skrevet

ja?! nej, nej, nej! hehe. eller jo, jeg kan si ja så lenge hun får spille med gutta eller på mixlaget.. :ler: når det blir rene jentelag stopper fremgangen så da kan de likesågodt gi opp. hehehe. er jeg fordomsfull nå?! ;p

frk nilsen.. jeg kommer!! hehe.

Skrevet

Jeg bor så å si på treningsfeltet til Vif, så vi kan snike oss inn å lage kvalm *fnis*

Skrevet

*tommel opp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...