Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Forhandleren sendte inn kameraet og det ble fastslått at det var vannskader (noe jeg overhode ikke kan fatte, da jeg altid har det i futeralet sitt og jeg aldri har hatt det ute i regn). Nå må jeg betale 400 hundre kroner for å få det tilbake fra verkstedet før uten at det blir reparert. Reparasjonen er anslått til 1700 kroner og de kan ikke garantere at det blir fint igjen. (Derfor er det utelukket) Har jeg noen rettigheter i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Nei, du har vel ikke det, dersom du ikke kan ta det på forsikringa di? Kommer an på hva slags forsikring du har. Garanti dekker ikke fuktskader:(
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 De må i allefall bevise at det er fuktskader. Og ta 400 for å sende tilbake kameraet er rått!! Nei, jeg tror du er lurt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 De sier altid at det er fuktskader. Den forklaringen ville jeg nok ikke kjøpt sånn uten videre.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Det står ganske klare beskjeder om det der man henter ut varene. hvertfall på sånn type el-price, el-kjøp. lefdal.... Fukt dekkes ikke og man må selv betale for arbeidet dersom det skyldes fukt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Da må de nesten bevise at det skyldes fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå