Spaniella Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg har aldri kjent noe sånt, jeg... Kjempevondt i den ene siden av bekkenet. Skulle trene, men det gjør vondt for hvert skritt, så måtte skrinlegge det:( Satser på at jeg blir veeeeeldig fertil av det.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg hadde veldige EL smerter nå sist og da satt spira ;-) Hadde sex da smertene avtok etter ca 2 dager. Lykke til!
Spaniella Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Takk for oppmuntringen:) Tror i hvert fall ikke det blir noe sex i dag, for å si det sånn. Med mindre han finner en veldig ubevegelige måte å ha sex på Lykke til med spiren så lenge!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg har el-smerter hver måned Og det ikke godt å ha sex da nei...hehe...men, presser meg til det... Har ikke noe valg hvis jeg vil ha bebis... El-smertene varierer litt..denne gangen var de ganske snille..men, noen ganger føles det som om hele livmora løsner inni der...
Spaniella Skrevet 6. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2009 Huff, håper ikke livmoren løsner Veldig dumt at det skal være så vondt inni der akkurat når jeg for en gangs skyld faktisk kunne tenke meg å ha mye sex Hvor lenge pleier det å vare hos dere?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Varer alt fra 1-3 dager hos meg... Men, er verst på selve eggløsningsdagen...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Ja, jeg har EL-smerter. Og spira satt på 1pp, men SA i november. Kjenner hver mnd når EL er, så nå venter jeg bare på EL-smerter nå i april
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 varer i fra 1-3dager hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå