Gå til innhold

Vi i uke 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å føle at jeg har kommet et stykke på vei og er så glad! Er 9+2 og er i fiiin form! :) Håper det er mange med meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 uker i dag. Jeg føler meg desverre ikke så fiiiin. Jeg er uggen og småkvalm hele dagen. Det begynte for fullt i helgen. Jeg trodde kanskje at jeg skulle slippe unna kvalmen, da den ikke har meldt seg skikkelig før nå, men her kommer den for fullt!

Dette er min nr 3. Var i fin form med begge de andre to. Men siste svangerskap var for ca 7 år siden, så det kan jo være noe der...

Trøtt, sliten, hodepine innimellom - i det hele tatt ikke i god form.

Men gleden er stor allikevel og jeg håper at det går over når jeg beveger meg inn i neste trimester, sammen med angsten for at det skal gå galt kanskje slipper litt også.

Skrevet

jeg er 9+0 i morgen, og er glad for at det går fremover. har slitt med intens kvalme og oppkast i 3 uker nå. er sykmeldt fra jobb, og klarer ikke engang å gjøre huslige ting hjemme. men er selvfølgelig glad for å være gravid da:) dette blir nr 2 :)

Skrevet

Jeg også er i uke 9 (9+3), og føler meg - som jeg bruker å si - altfor fin... Saken er at symptomene mine begynte å mine for et par uker siden, og de gjør det fremdeles... Men jeg prøver å ikke være nervøs!! :)

Skrevet

Det stod på babyverden at symptomene minsker nå og at kvalmen for mange forsvinner. Så ikke engst deg. Mine symptomer er ikke mange nå heller, men vi må ikke bekymre oss. Ikke blødning eller noe. Jeg er ganske rolig, det går nok bra. Må bare ikke hoppe og herje for mye for da blir jeg kvalm.

Skrevet

Jeg også er i elendig form. Min nr. 3. Var ikke kvalm med nr. 1, litt kvalm med nr. 2 og skikkelig kvalm nå!

Tips:

Har prøvd det meste for å bli kvitt kvalmen (ingefær, salte kjeks, potetgull m.m.), men en ting som har fungert på meg i dag er farris + Lier eplejuice (dyr, men veldig god - 44 kr ) + isbiter. Jeg har vært virkelig dårlig + kastet opp mye. Jeg ble et nytt menneske da jeg drakk denne "magiske" drikken. Denne kombinasjonen inneholder de samme stoffene som "GEM" - et middel man kan kjøpe på apoteket mot omgangssyke.

Lykke til videre alle sammen - Satser på at formen blir bedre snart:)

Skrevet

Jeg er i uke 9 (9+1) og bare griner egentlig..har fortsatt ømme pupper og klarer ikke se på en schampi før jeg brekker meg...men ellers er alt bra..

Har fått mye dilla da...nå er det marsipan,imorgeen er det sikkert en aller annen ting:)

Håper vi får deilige nyderlige babyer til slutt!

Skrevet

ja den blandingen av farris og eplejus er god når man er kvalm! har også fått Postafen av legen, det hjelper litt det også.

Skrevet

Ønsker dere god bedring jenter! Og god påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...