babylykke2 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har termin til fredag. Slimproppen gikk nå istad og ble kjempe løs i magen, diare omtrent. Har ikke merket te noen rier ennå, men kan det skje noe nå i nær framtid?Noen med erfaring? Venninna mi mista slimproppen dagen før fødselen starta. Men er jo så forskjell. Håper på at jeg får han rundt termin Takker for svar
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Slimproppen min gikk 3-4 uker før fødsel forrige gang.. Så når den går er nok ikke nødvendigvis noe indikasjon.. Jeg har diare nå om dagen.., men ikke noe på gang for det .. men du er jo nærme termin så kan jo skje noe når som hest.. =)
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Hei! Slimproppen min gikk natt til termindato. Sånn ca.12.30 den påfølgende formiddagen begynte riene, og kl 18 dagen etter termin ble tulla født. Så JA! Det kan være et tegn for noen at noe er i gjære... Dersom proppen min går denne graviditeten, vil i hvertfall jeg være på vakt :-) Lykke til:-)
babylykke2 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2009 Takk . Oi ja da er det håp ..Har så liten lyst til å gå over termin. + at det hadde vært deilig å fått noen påskedager hjemme. Har venner og familie som er på besøk i byn, så håper de får møte babyen før de drar .. Takker for svar
Shiny84 Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 dette med slimpropp vet jeg ikke noe om, har aldri gått på meg... men diare, har jeg hatt med begge dagen før fødsel!! krysser fingrene for deg!!
kristi80 Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 slimproppen min gikk for fire uker siden på førstkommende torsdag nå, og jeg venter fortsatt...har hatt en god del falske rier etter den tid og kjenner at ting forandrer seg, men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå