Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hej alla föräldrar NYTT 14:22 6.04.2009 Jag är kär i en kvinna och vill älska med henne. Jag är otroligt attraherad av henne. Vi är nära vänner och umgås dagligen. Problemet är att det inte går. Hon är gift och har två barn och det sista jag vill är att förstöra för henne. Vår relation är väldigt mycket uppbyggd på att vara bra för varandra och föra våra liv framåt på ett positivt sätt. Själv är jag singel. Att inte kunna leva våra känslor känns väldigt jobbigt. Vad skall jag göra? Finns det någon som har erfarenhet av en liknande situation som kan dela med sig av sin erfarenhet? För mig känns det omöjligt att tänka mig en relation med någon annan eftersom jag är så kär. Florian
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Vil hun være utro mot mannen sin? Forstår liksom ikke helt om det er enveis dette her, eller om det er noe hun også driver å leker med. Hvis hun er med på å leke med Florian, så synes jeg det er dritekkelt!! YUK sier jeg også! Stakkars de to barna og stakkars mann hun har hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå