Stoge Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Ser det er anbefalt å amme før grøt/middag for å opprettholde melkeproduksjonen. Jeg tilbyr puppen etterpå. Av og til vil han ha, men som regel er han mett. Har holdt på med dette en stund uten problemer. Han får bare to måltider med fast føde enda da, er vel derfor. Hva gjør dere?
lille knerten Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg ammer etterpå. Eller det vil si jeg tilbyr etterpå, men av og til vil hun ikke ha. Så jeg ammer alt fra 2-5 ganger om dagen. Holder på med nattavvenning. I kveld ville hun for eksempel ikke ha. Så da blir det ikke pupp før i morgen tidlig. De skal jo etterhvert vennes av med puppen og det beste er vel at de venner seg av selv:) Min lille tulle er 8,5 mnd. Men du ammer vel godt enda siden han bare får 2 måltider om dagen? Men det er viktig at de får i seg nok veske i løpet av dagen så tilby vann på flaske/kopp til måltidene.
A og G Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg ammer først. Hvis ikke så har jeg tilslutt ingen melk igjen for sliter med melkeproduksjonen..
Hermione_77 Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg gir mat først og pupp etterpå og han forsyner seg gladelig hver gang så jeg er ikke bekymret for melkeproduksjonen
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Jeg gir også fast föde först og så pupp etterpå og han spiser godt av den for det. Men jeg er ikke oppe i en full porsjon enda, begynte med gröt for noen dager siden.
Lillepusen-78 Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Jeg ammer først, og gir mat etterpå.... Bortsett fra på kvelden, da er det mest praktisk å gi grøt, ta kveldsstell og deretter amme rett før legging....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå