Gå til innhold

Ringer dere lege med en gang testen viser positiv??


Sweet :-)

Anbefalte innlegg

Husker første ganga jeg var gravid, ringte legen med ei gang testen viste positiv!! Meg å samboeren ble litt skuffet når jeg ikke fikk time før 8 uker etter.. Hehe,syns d var lenge å vente!! Også var vi rimlig i sjokk, da vi brukte prevensjon så veldig uplanlagt!!

 

Nå, andre gang derimot, tar vi det med ro.. Vet jo at ikke jeg får time før rundt uke 12 uansett,så stresser ikke med å ringe!! Men gleder meg til virkelig å nyte det nå, i forhold til første gangen da det gikk enn del månder får vi kom over sjokket (spes. samboeren!!!) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sendt legekontoret en melding, for jeg har time i begynnelsen av mai, så bare spurte om ikke blodprøver osv kan tas i samme slengen :) Men første gangen ringte jeg med en gang, for da var jeg allerede 8 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt time i begynnelsen av mai, når jeg er ca 8-9 uker på vei selv om dette er nr 2 for min del, men syns det er litt betryggende å bli fulgt opp og så må jeg liksom få bekreftet graviditeten av en fagperson;) Kommer bare til å ta første timen hos lege, deretter tar jeg alle kontrollene hos jordmor slik jeg gjorde sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har allrede vært hos jordmor... skal til legen den 24. april og sykehuset til tidlig ul 13. mai :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte fastlegen for å få bekreftet graviditeten med en blodprøve (trodde det var slik man måtte gjøre det...). Men da sa helsesøstra at jeg ikke kunne få time samme dag, heller neste uke - men hvem kan vel vente 5 dager med å få bekreftet sånt da?!! Etter 1 time i kø på legevakta fikk jeg beskjed om at "de bare tok den vanlige urin-testen, og ettersom jeg hadde testet positivt hjemme så var det ikke noe mer å tenke på - da var man gravid". Hurra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...