Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 ? Glemte liksom å følge med, og nå er det ikke noe om det på nyhetene lenger.
Sånn kan det gå Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 *ler* Forsøk på å få prisen for dagens tulleinnlegg eller?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Skjønner at du forsøker å være vittig, men det er litt trist å tenke på at det finnes folk som deg som gjør narr av at nyhetene fokuserer mye på krig i verden, økonomisk krise og trussel om terror...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Mener du fortsatt at Sarah Palin og co skulle vinne Northernlights?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Mente Northernlights virkelig det? Har alltdi fått inntrykk av at hun blir ansett somn så fryktelig klok her inne på dib, så det rimer liksom ikke helt..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Er det ingenting om den amerikanske presidentens reise i Europa nå på nyhetene hos deg? Merkelig!
Northernlights Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Jeg mener fremdeles McCain var en bra kandiat, ja. Og jeg synes fremdeles det er kjempeflott at Obama, og ikke Fru Clinton, vant. =o) Det er jeg faktisk veldig glad for.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #10 Skrevet 6. april 2009 HI tuller. Går ikke an å ikke ha fått med seg såpass.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #12 Skrevet 6. april 2009 Hvis du ikke vet hvem som er usa's president ennå så vet du vel ikke så mye.. mtp at du ikke har sett på nyhetene eller lest aviser, hørt på radio på mange måneder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå