MegOgMine3 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 På fredag var jeg og opererte nedentil pga fremfall i bakre skjedevegg etter x anntall fødsler.. Herregud, sykepleieren sa at det var mere vondt når man hadde revnet etter en fødsel, Men det er bare tull for jeg har så sinnsykt vondt nå. bare et lite klage innlegg...
Gjest mphs Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Ja, men så har vi valgt det selv. Har du revnet mye før? Jeg skal ha korreksjon om noen mnd. Gruer meg.
Blue Lady ♥ Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg kan svare,men jeg skal ikke skremme deg.jeg revnet en del under føsel og ble sydd feil.1 år etterpå var det inn på operasjonstuen og få det fikset.Jævli vondt i en uke sårt i 2 uker og ¨så var det glemt;) Lykke til:) Valgte og føde,men ikke bli sydd sammen som frankenstein av en innkompetent overlege...
Snuppo8 Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Må ha en slik operasjon selv. Hadde drittvondt etter fødselen så er egentlig forberedt. Men det er vondere altså? Fortell litt da=) Hvordan det blir når det er grodd og slikt=)
hurra1234 Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Ojoj. Mye medfølelse. Hold ut! Og veldig fint om du oppdaterer litt underveis. Vi er mange her inne som lurer på hvordan resultatet blir etter en slik operasjon. Kunne du si noe om hvor mye plaget du var av fremfallet før du lot deg operere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå