Rotte-mamma Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hvordan er det med det? Vi driver og pusser opp og det involverer mye maling! Kan det være skadelig for fosteret. Hva kan man eventuelt gjøre, bruke maske osv?? Lurer også på om noen har erfaring med sen nye til jotun Sense, som skal være bedre for inneklimaet. Kunne jeg bruke den i stedet? Eller må mannen i huset overta hele prosjektet? Takknemlig for råd:-)
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Vi driver også og pusser opp, og jeg har hatt samme problemstilling som deg. Men sens-malingen til jotun kan du bruke. Den bruker jeg, og de reklamerer jo med en gravid barbie som maler, så det tror jeg går veldig fint. Man lufter jo i tillegg likevel. De andre malingstypene må mannen ta seg av, men sens har heldigvis maling til flere typer underlag, så det går veldig bra. Er bare litt dyrere:-)
Rotte-mamma Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2009 Ha ha, ja tenkte paa reklamen jeg ogsa..Vi faar stole paa den gravide barbien! Takk for svar!
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Barbie er kanskje ikke så smart, men hun lyver ikke. Sense kan trygt brukes av gravide, astmatikere osv. Null problem. Ingen løsemidler eller skadelige stoffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå