Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Det går litt opp og ned for meg. Noen dager klarer jeg tanken på mat (især frukt) og kan spise ganske greit, andre dager er tanken på mat totalt frastøtende. De dagene jeg har matlyst orker jeg kun noen biter av alt av mat, før jeg er så mett at jeg ikke klarer å svelge en bit til. Blir naturligvis veldig lite mat jeg får i meg, veldig få kalorier og ikke det jeg trenger. Forsøker å tvinge i meg, men brekker meg og klarer ikke tanken. Vekten viser riktignok at jeg går oppover - raskt, men det er mest vann... Bør jeg bekymre meg fordi jeg ikke får i meg nok mat? Går vel mer utover meg enn babyen? Noen som i så fall har noen gode tips for hvordan jeg kan øke en ikke-eksisterende matlyst?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg fikk nesten ikke noe i meg, og det jeg fikk i meg kom ut igjen. Gikk ikke opp i vekt før helt på slutten. Fikk derfor anbefalt multivitaminer slik at jeg fikk i meg det mest nødvendige.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Med barn nr to spydde jeg opp "alt", inkl vann de første 13 ukene. Under de fire værste ukene, uke 7-10, gikk jeg ned 7 kg. Beholdt verken vått eller tørt. Spydde også opp vitaminpiller og follatpillene. Det eneste jeg føle jeg likte, var å drikke bris (sånn farris-greie), men den inneholder jo ikke mye kalorier... En venninne spydde hele graviditeten, hadde en ørlien mage. Det første hun sa da hun kom seg etter fødselen var. "JEg er jo ikke kvalm mer".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå