LilleBanan blir storebror Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Anbefales? Lurer litt på å kjøpe en
Blopp1 Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Jeg har :-) og den anbefaler jeg gjerne..........!!! Er kanskje ikke så billig,men den er verdt pengene.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg har til storesøster og nå er lillebror sin på vei hjem i posten:)
Gjest mphs Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Jeg har sydd en selv. Jeg syns den er veldig grei og kjekt at delene kan tas fra hverandre. Bruker underdelen mest og så kan jeg glide på overdenen om det er litt kjølig. Har også sydd en lomme på overdelen der ungen har noen leker.
Hikken Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Jeg har ikke ennå, men skal sy en så fort jeg får unna litt andre prosjekter. Synes de ser helt herlige ut :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå