Gå til innhold

facebook - fordeler og ulemper.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke opprettet profil der, men er jo også litt nyskjerrig på dette konseptet da.

Hvilke fordeler og ulemper synes dere det er med facebook. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke slette profilen etter at du har opprettet den. Føler meg litt "tvunget" til å si ja til å bli venner med folk jeg egentlig ikke vil være face-book venner med...

Skrevet

Jeg har heller ikke. Og kommer ikke til å ha det. Likevel så er det temmelig irriterende når noen snakker om ....leste jeg på fb. ... jeg joina et eller annet mot noe på fb.. ....så du det bildet av henne på fb

 

Kanskje jeg skal lage en snikprofil..;)

 

 

Skrevet

Fordelen er at man kan se på bilder og filmer av familie og venner som bor langt unna. :)

Skrevet

Ulempen er at du blir hekta....:P

 

(det har hvertfall jeg blitt)

Skrevet

Ang det å ikke kunne slette profilen. Alternativet er jo å endre på navnet sitt til noe tull og deaktivere profilen. Da er den på en måte slettet.

 

Det jeg synes er en veldig fordel er at jeg har fått kontakt igjen med folk jeg har mista kontakten med, gamle venner og klassekamerater. En ulempe er at fb på en måte overvåker deg, og alle bilder som blir lagt ut kommer i deres EIE! Løst dette med å ikke legge ut bilder eller info jeg ikke vil skal kunne sees av andre.

Skrevet

Man gjør akkurat det man vil ut av det =)) Finn venner du vil være venner med og alle andre lar du bare være =))

Jeg har fått ny og mer kontakt med gamle klassevenninner og venner m facebook, og jeg legger ikke ut bilder jeg ikke synes er greit at alle ser. Dessuten kan du lage en "limited profile" . De som du legger til denne profilen kan ikke se alt... da bestemmer du selv hvor mye dem skal kunne se (om de skal få se bilder, info om deg osv)

 

Ingen må noen ting, på facebook, bare det de vil selv =)))

Skrevet

Jeg har også tenkt på en snikprofil, men det går vel kanskje ikke an ? Kan bruke hotmail adresse, men vi må jo oppgi både fullt navn og fødselsdato.

 

nei, tror jeg dropper det.

Skrevet

snikprofil er fullt mulig, men forsåvidt lite vits i. kan se hvem som er venner med hvem, men ikke se andres "sider"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...