prekæs Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 ... følger med på skismøringstipsene på tv nå om dagen? Jeg vil ha hageprogram...med tips om hva jeg bør gjøre i hagen i påsken. Smøre ski? Fnys:)
Gjest Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Får man skismøretips på TV? Hehehe.. Det skal jeg ALDRI se på. Jeg avskyr ski.
Tia med 2 ♀ Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 sist jeg hadde ski på beina var jeg 10 år så kan tryggt si at jeg ikke følger med på det nei.
prekæs Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2009 Joa. Mener bestemt de viste det på tv i sta. Er påske vet du. Da skal man ut på ski:)
Gjest Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Hehe, ingen får truet meg ut på ski. Jeg går gjerne på tur, men ikke med klomsete planker festet til føttene
Tøysetipp Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Jeg så her om dagen på God morgen Norge. Det var mest fordi jeg ble så fascinert av all reklamen. Vegard Ulvang trer på seg et SWIX forklè, nevner SWIX i annehver setning og avslutter med; for ytterligere tips og informasjon send #nr# til SWIX. Det kaller jeg ren barmhjertighet til folket:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå