Gå til innhold

Hvor mange % av befolkningen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... følger med på skismøringstipsene på tv nå om dagen? Jeg vil ha hageprogram...med tips om hva jeg bør gjøre i hagen i påsken. Smøre ski? Fnys:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man skismøretips på TV? Hehehe.. Det skal jeg ALDRI se på. Jeg avskyr ski.

Skrevet

sist jeg hadde ski på beina var jeg 10 år så kan tryggt si at jeg ikke følger med på det nei.

Skrevet

Joa. Mener bestemt de viste det på tv i sta. Er påske vet du. Da skal man ut på ski:)

Skrevet

Hehe, ingen får truet meg ut på ski. Jeg går gjerne på tur, men ikke med klomsete planker festet til føttene ;)

Skrevet

Jeg så her om dagen på God morgen Norge. Det var mest fordi jeg ble så fascinert av all reklamen. Vegard Ulvang trer på seg et SWIX forklè, nevner SWIX i annehver setning og avslutter med; for ytterligere tips og informasjon send #nr# til SWIX.

 

Det kaller jeg ren barmhjertighet til folket:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...