manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hun var 2780 gr og 49 cm, så ikke så liten som jeg hadde forestillt meg, da skjønnte hva som var på gang! Våknet av rier i 6tida på morgenen,ankom sykehuset kl 08.30, 4cm åpning,ventet litt før de bestemmte seg for å ta vannet,7cm åpning med en gang! og jenta var født 09.42! Så dette gikk fort. Hun var veldig trett i starten,vanskelig å få i henne mat,men dette rettet seg utpå andre dagen.. Alt er bare bra,vi kom hjem fra sykehuset idag.
Bøtteknott Skrevet 7. april 2009 #7 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer! Og må si det var et fint navn dere har valgt! :-) Kjempesøtt.
oss2=3,snart 4 Skrevet 7. april 2009 #9 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer så masse med den lille jenta! Godt å høre at alt går bra! Kan jeg spør om du har gjort noe spes siden fødsel begynte så tidlig, eller var det naturlig? Kos deg med jenta!
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 7. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2009 Neei,gjorde ikke noe spesiellt tror jeg.. Hadde jo sex kvelden før da..men tviler på at det var det som satte det i gang. Førstemann kom 14 dager før termin han og..så hadde tro på at hun kom til å komme litt før..men ikke såå mye før tida.
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. april 2009 #11 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer så mye!!! Så fint alt gikk så bra da, selv om det var noen uker før planen.. Og jammen var hun ikke så liten heller nei!! Masse lykke til!!!!
Gulosten™ Skrevet 7. april 2009 #12 Skrevet 7. april 2009 Ååååå så lita nurk da!!! Hællandussen... Håper dere koser dere masse! Gratulerer!!!
ifie Skrevet 7. april 2009 #13 Skrevet 7. april 2009 Gratulerer så masse med lita jente! Othelie var et virkelig fint navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå