Gjest Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Er hjemme hos mor og far på påskeferie med barna. I dag spiste vi lunsj sammen i byen alle sammen. Etterpå tok mamma lillejenta med hjem og pappa tok med seg gutten på jobben: Bare for at jeg skulle få tid for meg selv! Snille,snille mamman og pappan min :-)
blåbæret Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Hørtes koselig ut! Så flott at du fikk litt egentid, det er så godt med snille besteforeldre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå