Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 jeg må bare få dette ut... min mann og min sönn var så söte i sta ... gubben kjöpte en cross til seg og en til gutt ungen... så i dag har de värt av gårde og shopet nye ting og holdt på ute i garagen ... deilig å se at gubben tar seg av junior og er virkelig som en pappa figur .... syntes det er så herlig å se på dem når de putter hodene sammen her =) (fikk en liten tåre i öynene her... hormoner som springer löpsk tror jeg ).... håper at deres menn også tar seg tiden som min mann gjör.... hvordan er deres menn mot ungene?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Det skulle da bare mangle. Her er han lik
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Han er hjemme og duller med jentene mens jeg drar på MC-treff. Kan jo ikke oppgi mine interesser bare fordi han ville ha barn Kjempegrei fordeling.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 ups ble litt feil detta... han er ste pappa ..... Hilsen jeg som startet tråden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå