Gjest Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Har aldri tenkt på dette før. Vet jeg ikke slenger bena i sofaen til folk jeg ikke kjenner så godt , men jeg aner ikke hvorfor dette ikke er pent?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 He he, jeg slanger bena glatt i sofan til venner og familie (nære) Men jeg gjør det jo ikke ellers... men vet ikke egentlig hvorfor. Er bare fordi slik gjør man bare ikke =)))) Høflighet og respekt for de andre....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 ja dette lurer jeg på også.. vi var på sånn perfect home party hos en venninne av min mor for en stund siden. når enkelte av gjestene hadde gått og det var bedre plass i sofaen så dro jeg beina opp under meg og mora mi fikk nesten hjerteinfarkt og sa at sånn gjør man da ikke borte!! jeg følte det som om jeg var 10 år igjen.. om folk legger beina i sofaen hos meg så blir jeg glad. da er de liksom veldig komfortable og føler seg "hjemme" om du forstår. beina mine er da ikke skittene liksom, pleier jo å være ganske ren før jeg drar på besøk...
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 er det ikke pent? hmmm..aldri tenk over
Gjest Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Har aldri skjønt dette jeg heller, er jo mye mer behagelig?! Og å støtte bena på bordet? Hva som er galt med det? Jeg gjør det ikke hos andre fordi jeg har blitt fortalt at det ikke er veloppdragent å ha bena på bordet til andre, men jeg har aldri forstått hvorfor.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Jeg er som tinkerbelle, overlykkelig om noen slenger beina i sofaen eller på bordet her (såfremt vi ikke spiser da).. da føler de seg husvarme, og det vil jeg jo at de skal Slenger beina i sofaen rett som det er jeg, så lenge vi ikke er i selskap hos "mindre kjente" personer
Gjest Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Jeg vet ikke helt "regelen" for det, men jeg synes det er forskjell på å sette seg til i sofaen som i en sjeselong i forhold til å dra ene benet opp under seg f.eks. Det gjør jeg ofte. Men sjelden begge beina. Sitter yderst sjelden med beina på bordet, hvertfall aldri når vi har besøk. Er nå noe med at vi har gått og tråkket alle steds, jada, vi har sko på oss, men ikke alltid like rene nedi de heller... Noen har det mer raskete i gangen sin enn andre, så trår vi der når vi har på oss eller av oss skoa... Så "tørker vi støv" med beina når vi går osvosv. Synes nå det er litt uhygienisk i grunn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå