Gå til innhold

Og jeg som trodde det hadde starta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jevne rier i hele natt med 10 min mellomrom etter at slimproppen gikk i helgen. Deilig å kjenne at noe skjedde syntes jeg da (selvom det jo ikke akkurat var direkte behagelig). Men så - en stund etter at jeg hadde dusjet og spist frokost: bråstopp. ingenting, ikke en liten krampe. Blæ!!!

Nå har jeg fått sove noen timer (noe som jo sikkert var lurt), men jeg har så lyst til at det skal ta seg opp igjen og bli noe utav..

Noen som har opplevd liknende forløp? Kan dette stoppe helt opp og ikke starte igjen?? Tror jeg skal gå en liten tur nå, om ikke annet for å tenke på noe annet enn å KJENNE ETTER hele tiden.

Er forrresten 5 dager over termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig da.. :(

men, tja, vet ikke helt hva du kan gjøre jeg, men en tur er jo delig det (om man ikke har bekkenløsning:P )

ha sex også, og ligg med beina/ rumpa høyt så sæden ikke renner ut etterpå

og stimulèr brystvortene!! det pleier å være veldig effektivt mtp sammentrekkninger. Men stimulèr de lenge, ca 20 min i strekk, minst! og gjerne mer, og gjenta ofte.

:)

Lykke til da, er jo uansett ikke lenge til nå :)

Skrevet

Søren ta Ranni, hadde håpt det tok seg opp hos deg, selv om det ser ut som det ikke gjør det her!

Gode råd de over her, men for meg som har en samboer som IKKE vil ha sex, så blir ikke det der så lett... får prøve brystvortene da, selv om eg føler meg helt teit når eg sitter å gnikker meg selv på puppene som om det skal komme en slags "ånden i flasken" ut av de ;)

Skrevet

Hihi, ånden av flasken :-) Mannen min er sylte forkjølet og heller ikke i særlig sex-modus, men jeg skal se hva jeg kan få overtalt ham til. Ellers får det bli litt knikking på meg også og så krysse fingrene for hva natten kan bringe.

Underlig at legen din sa du ikke hadde åpning forresten, er ikke det ganske lett å avgjøre??

Tvi, tvi, måtte puppeånden være med oss ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...