Loso Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Hadde nok litt tro på at det skulle gå veien denne måneden.... Men dengang ei.....! Det blir ingen julebaby på oss.Ny nedtur og nye frustrasjoner, Tror nok jeg må flytte grensen for når vi skal slutte å prøve.... Hadde sagt at når jeg ble 40 da skal jeg være færdig med baby.... nå har jeg 2 forsøk igjen for å få det til slik at babyen kommer før fylte 40!!!!!!! Kan jo si at i det året jeg fyller 40 må da babyen komme.... Eller ..... Nå føler jeg klokka tikker på høygir her! Vet at det er mange som får og forsøker over 40 og jeg har ikke noe imot det altså men hadde virkelig trodd jeg skulle få det til før Bare et lite hjertesukk.... Lykke til ALLE som forsøker, vi får det vel til før eller senere:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 40 er da ingen alder. Venninnen min fikk da hun var 41. Hun er en supersprek mamma, og jeg misunner henne ofte energien. Jeg er noen år yngre selv. Her vi bor, er det ofte vi møter mammaer på rundt 40. Ingen som reagerer på det. Hvis du vil ha et "mål", kan du vel i hvert fall prøve helt til du fyller 40 selv. Da har du nesten et år til på deg som prøver. Snart sitter den - vet du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå