Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg skal på min første ul i uke 18 den 27.april. Hvordan er magen deres i uke 18? Min er det en bitte bitte liten kul på bare.. Kommer det til å bli et problem på ul?
Gjest Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Neida, de finner nok livmora selv om magen ikke synes enda, jeg hadde ul i uke 10 og ingen mage, men ul gikk bra for det. Dessuten er jo fremdeles en stund til og magen vokser uke for uke :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Hehehe - tror du liksom de som er på ul i uke 8 +- har gedigen mage du eller?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Er det så vanskelig å svare skikkelig på et spørsmål, så trenger du virkelig ikke å svare! Ikke alle er like overfokusert på svangerskap, gravidmager og babyer før de selv blir gravide, og man kan ikke vite alt! IKKE hi btw..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Men hallo da. Noe må man klare å finne ut av ved bruk av de små grå. Må bare le. Ingen her inne overrasker.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Hva er vitsen med å svare da, når det ikke overrasker deg likevel?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Er jo show å lese hva folk er i stand til å spørre om. Jeses.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Er ikke dette et forum som man kan spørre om alt? Er ikke alle som er så inne på alt fra A-Å i svangerskapet de første ukene. Men du er tydeligvis det. Beklager, men sånne mennesker som deg, blir jeg bare kvalm av! Om du ikke kan svare normalt når det er noen som spør, så gjør mange en tjeneste da: IKKE SVAR!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Ohhh, skummelt svar 23:34. Lenge leve kortheten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå