Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Titanium søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for GT Safari men den går ikke an å få tak i her i byen. Da må jeg i såfall handle på nettet.

Ser at de har Titanium (Titanum?) på Barnas Hus, og den virker jo ganske lik.

Noen som har erfaring med denne vognen før jeg løper og kjøper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vurdert å kjøpe denne. Har hørt masse flott om den. Eneste minus som jeg kan se med denne vognen er at den er kort i ryggen (men det er jo også GT). Vil bare tipse deg at babyshop har knalltilbud på sun tvillingvogn (ser nøyaktig helt lik ut som titanium) til utroolige 999,-!! Les mer her:

http://data.babyshop.no/vognkampanjeapril098/#/38/

Skrevet

Den så jo flott ut, men står ingenting om at det er svingbart forhjul, og da regner jeg ikke med at det er det.

Når jeg søkte fra hovedsiden på babyshop på denne vognen så kom det opp en annen pris, 1999,- hmmm, men står jo 999,- på den linken du viste meg.

Har ikke babyshop her så det er litt dumt å ikke få sett ordentlig på den før jeg kjøper. Kan jo alltids ringe Babyshop.

Takk for tipset, må tenke litt.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og der har vi to av den titanium-vogna. Min erfaring er at den er altfor trang! Det er jo et kjempepluss at selve vogna ikke blir for brei når man har to, men har man en vinterpose i sportsdelen er det nesten ikke plass til barnet! Barna våre som bruker denne er rett rundt året og de fyller hele sportsdelen! har ikke prøvd å sette en treåring i vogna, men tipper det blir altfor trangt og at barnet da må krølle hodet for å få plass. Baggene man kan kjøpe til er heller ikke av de største.

I utgangspunktet er jeg veldig fonøyd med at den er så smal totalt og utrolig pluss at den har svingbart forhjul og god innstilling av ryggen med stropper så du har god mulighet til å stille inn for hvert barn. Den er ikke ustø i det hele tatt og flott vogn, bortsett fra plassen hvert enkelt barn har... Har du små og tynne barn går det sikkert fint! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...