Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg har gjort det nå. Men det var ei jente som sendte meg vennforespørsel som jeg ikke huska. Men ettersom hun var venn med både mannen min og endel av hans venner regna jeg med at jeg har møtt henne og at jeg bare har glemt det. Typisk meg. Derfor godtok jeg henne som venn. Men så er hun en av disse som er kjempeaktive. Sender meg varme klemmer i hytt og pine, kommenterer på alt jeg gjør og var skikkelig tilstede på facebooken min. Synes det var litt rart. Kikka på bildene hennes og ble etterhvert overbevist om at jeg aldri har møtt henne. Så snakker jeg med mannen min som sier det samme, at dette rare mennesket sender han invitasjoner hele tiden og kommenterer på alt han gjør. Og han har heller aldri truffet henne. RAR! Vi fjerna henne begge to... skikkelig spess altså..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 jeg har fjernet 1 person, han var så aktiv at jeg kunne liksom bare se hva HAN gjör..irriterende..og dessuten var han bare en bekjent..nå har jeg bare folk som jeg har kjent lenge og som har värt/er en del av livet mitt..skjönner ikke vitsen med å ha så mange som mulig på vennelista selv om man ikke kjenner folk..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Jeg har reist masse og bodd forskjellige steder og synes det er flott å ha venner på facebook jeg ikke har daglig kontakt med. Synes det er mindre grunn å ha gode venninner man snakker med hver dag uansett. Men jeg har bestemt meg for at jeg kun vil ha folk på facebook som jeg ville stoppet å snakka med om jeg traff dem på gata. Jeg har endel sånne kjempeaktive folk og de har jeg bare "gjemt" sånn at jeg ikke får opp så mye opplysninger om dem. Fungerer bra det, og da behøver jeg ikke fjerne noen. Men hun til HI hadde jeg garantert fjerna....
Miss Honey Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 ja jeg gikk nettop gjennom og fjernet over 40 venner. noen av de er faktisk venner også men jeg er så drittlei alle de invitasjonene til all slags tull så hvis de spør kan jeg heller di at det er derfor. jeg fjerna alle de jeg ikke bryr meg nok om.. så slipper jeg se hva de gjør hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Yep jeg fjernet en gutt jeg ikke kjente så godt, fra ungdommskolen. Han var skikkelig glad da han fant meg, å fikk masse private meldinger der om hvordan jeg hadde det osv. Var koselig der og da. Men så ble han utrolig slitsom, komenterte alt av bilder og statuser (en del komentarer var unødvendige). Sendte meg invitasjoner til en haug med spesielle grupper osv. Utrolig deilig å være kvitt han der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå