Gå til innhold

Andre som gruer seg litt til fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 29 fullgåtte uker - så det er leeeenge igjen.

Men de siste uken har jeg fått det for meg at jeg rett og slett gruer meg til fødselen. Har to fødsler bak meg, og ingen skrekkopplevelser. Med første hadde jeg varmt bad, akupunktur og lystgass, med nummer to klarte jeg meg med varmt bad. Fødsel nummer to var forsåvidt en flott fødsel, hvor jeg satt med "seiersfølelse" etterpå. Så hvorfor har jeg begynt å grue meg nå da?? Er tydligvis ikke klar nok, og lei nok - og ja jeg husker at det gjør j....... vondt. Men sist gang så var det bare 30 minutter som var grusomt vondt - og det gikk jo relativt bra. Pigg og fin etter fødselen var jeg også.

Kanskje det hele bunner ut i at jeg har vært sykemeldt hele tiden. Har ikke hatt et bra svangerskap, og at jeg av den grunn kanskje er mer negativ? eller at jeg rett og slett har for mye tid til å tenke....

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... Der har du meg!

Jeg er 37 fullgåtte i dag og gruer meg til fødsel til tross for at min første fødsel egentlig gikk veldig bra. Vannet gikk 3 uker før termin etterfulgt av rier og fra vannet gikk til gutten vår var ute gikk det 6,5 timer. Det er jo ikke til å skjule at det er inni h...... vondt!

Jeg har vært sykemeldt pga bekkenløsning siden begynnelsen av desember og har hatt god tid til å tenke og grue meg, men er først nå når det nærmer seg og jeg vet det står for døren jeg kjenner "panikken" ta meg litt. Jeg er DRITT LEI av magen og vondtene, så jeg burde jo egentlig bare glede meg og være glad... Og det er jeg jo også, men gruer meg til smertene... Ja...

Skrevet

er 28+2 gruer meg masse... aldrig gjort dette før men prøver å ikke høre på andre siden alt er individuet.... men ut må han før eller senere.. så hjelper nok sikkert ikke gruble sånn over de.. vært hjemme siden nov pga jobb så tenke har jeg gjort masse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...