Gjest Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Gjerne svenske, danske, tyske el. Vil bare se om det er noen penger å spare på å bestille fra utlandet :-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Tror ikke du får kjøpt de på nett?! Er ikke helt sikker på det altså... Vi kjøpte vår i Sverige og sparte litt på det:)
Gjest Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 Har kjøpt vogn via nett før, fra Tyskland (bestilte den der og fikk i posten en uke senere), men husker ikke hva nettsiden het og har byttet e-post adresse siden den gang, så finner ikke igjen siden heller :-( Var veldig fornøyd med servicen der, gode svar og kjapp levering. Sparte 1200 kr på den vognen/trillen vi kjøpte, selv med det som det kostet i frakt osv. Sverige ligger altfor langt unna til at det vil lønne seg for oss.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 Ok. Trodde Emmaljunga var veldig strenge med markevarenavnet sitt og at de ikke solge på nettet...
Gjest Skrevet 6. april 2009 #5 Skrevet 6. april 2009 Godt mulig det, for jeg finner nemlig ikke Emmaljunga noen steder, så kan jo være derfor. Finner mange andre merker.
Babyønske �� Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 Stemmer det som sies over her. Emmaljunga kan ikke selges i nettbutikker. Men vet enkelte svenske butikker sender om man ringer eller mailer dem.
Gjest Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Ok, da vet jeg hvorfor jeg ikke har funnet noen i hvertfall :-) Har du link til noen svenske butikker da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå