beautiful Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Må dere vise til jobbsøknader i løpet av perioden dere som får fullt, eller får man innvilget for 3 år med en gang, og gir beskjed om livs/jobb situasjonen forandrer seg??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 jeg hadde overgangsstønad for 5 år siden, og til og med for to år siden ca. Jeg var student da, så var aldri jobbsøkende på den tiden. Men mener å huske, at jeg fikk brev fra nav ca en gang i året, hvor jeg måtte skrive under på at livssituasjonen var som før, eller fylle ut eventuelle endringer. Derav om jeg hadde fått ny samboer bl.a. Jeg fikk meg samboer, men beholdt os. Tror man beholder den til man endten har vert samboere i 12 mnd, eller til man får fellesbarn (om det skjer før 12 mnd samboerskap) vi fikk baby da, før det var gått ett år Fikk os til og med den måneden babyen var født, hun ble født 5 juni, men jeg fikk os 12 juni likevel. (jeg ringte inn til nav og var bekymret for at jeg hadde fått penger jeg ikke skulle ha, men joda, skulle ha de pengene jeg) men derfra var det stopp på os ) og stopp på aleneforeldre statusen, mtp ekstra barnetrygd og skatteklasse 2 osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå