Gå til innhold

Gla' påsk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vil ønske alle en god påske. Kos dere både store og små og nyt noen dager fri.

Her i gården reiser vi til Køben fra torsdag-søndag. Det gleder vi oss til.

Har dere andre store planer eller blir det bypåske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal bare være i byen, om det blir sol så drar vi vel på hytta en tur, det er alltid deilig å sitte i solveggen og la veslemor løpe rundt og bli vanvittig bortskjemt av besteforeldre.

Håper dere får en knallfin tur, København er jo en herlig by.

God påske store og små :-)

Skrevet

Hei hei

Her skal vi være i byen i hele påsken. Helga etter tar vi en langhelg i mosjøen. så vi satser på masse go`vær ( ha ha titter ut nå så regner det....grrr) Jeg skulle egentlig jobbet igår og i dag,men Benedicte fikk dobbelsidig ørebetennelse på mandag så legen sykmeldte meg. Var godt å slippe å bruke egenmelding, er redd de kan gå fort når gubben bor i London. Hun var kun plaget på mandag kveld, nå er det ingen som kan se at hun er syk. Typisk. Men veldig deilig for å ha litt fri sammen med ei solstråle da....

På søndag prøvde vi oss på kino. Det gikk veldig fint, men hun spiste sikkert 1 kilo godteri da...hehe

Ha ne riktig god påske alle sammen, så ses vi snart igjen!

Stor klem fra oss

Skrevet

God påske alle sammen :)

Vi skal ha bypåske... Kjipt, men men... Kun en uke igjen til termin, og jeg kjenner at det skal bli godt å bli ferdig nå :)

Ellers kan jeg jo meddele at vi fikk solgt etter en visningshelg og det til en helt herlig pris :) Vi kan ikke noe annet enn å smile - hehe. Boligkrisen er herved avblåst... Vi hadde prisantydning 2.790.000, takst 2.830.000 og salgssummen ble 3.250.000. Det var to budgivere som absolutt skulle ha leiligheten :D Så selv om det regner ute akkurat nå, så skinner solen hos oss :) Er bare igjen fødselen...

Ha en kjempefin påske alle sammen.

Klem fra oss

Skrevet

Whow! Grattis!! Send litt av det "selgehustilovertakst" støvet til oss a :)

Her blir det oppussingspåske av leiligheten slik at vi kan få lagt den ut for salg. Håper på litt go'vær slik at vi kan komme oss litt ut i hvert fall.

God påske alle store, små og til de inni magen:)

Skrevet

God påske til alle store og små!

I palmehelgen var vi i Bergen i 90 års dag til Tobias sin oldemor.

Nå har vi reist videre til sogn og blir her resten av påsken.

Tobias storkoser seg med mye oppmerksomhet fra bestemor, tanter og onkler...

Gratulerer med godt salg Kristin!!:-)

Skrevet

Her så har vi nettopp kommet hjem fra 1 uke i Kristiansand :-) Utrolig deilig å komme hjem til mye mindre snø enn når vi dro ja!! Og så deilig vær som det har vært i ettermiddag også, kan jo nesten ikke bli bedre :-)

Resten av påska er planen bare å slappe av her hjemme, skal bli deilig!

goooood påske til store og små!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...