Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har bare ventet på det. Dette betyr bare at vi må si ifra dersom vi føler oss diskriminert som følge av graviditeten, det går jo ikke an å holde på slik... Er jo helt bak mål.

Skrevet

ja da blir det jo spennede og se om det blir noen oppsigelse i løpetet av permisjoen ,... kjempe urettferdig

Får krysse fingrene for alle oss gravide :)

Skrevet

Hvis man gjør en god jobb og er likt av sjefen så er man jo trygg! Dette er jo værst for de som er i store firmaer. Jeg er hvertfall trygg uansett. Men håper ikke det skjer med noen her inne! Utrolig trist å miste jobben når man skal kose seg et år med sin lille baby!

Skrevet

Kjenner meg igjen, jeg mistet min jobb i januar pga graviditet, og pga jeg var innleid av et vikarbyrå de første 6 månedene fikk jeg beskjeden av jobben 1 uke før min fast ansettelse skulle skrives at de ikke skulle gi meg det. De har selvfølgelig begrunnet det med noe annet, men begrunnelsen er for tynn. Til og med hun fra vikarbyrået skjønte det var noe muffins. Gjennom hele tiden jeg var der altså nesten 6 månder, fikk jeg aldri noe negativ kritikk, sjefen ville til og med før jul skrive under kontrakten så vi var ferdig med det, men siden hans sjef igjen var på juleferie måtte vi likevel vente. Jeg valgte å fortelle om graviditeten i prøvetiden (ca 1 måned før denne gkk ut) det skulle jeg aldri ha gjort, men når jeg tenker meg om ville jeg aldri ha jobbet for en bedrift som behandler sine ansatte på den måten. Livet er urettferdig, men nå tenker jeg bare positivt. Jeg kan ikke gå å være lei meg mer pga den lille som vokser inni meg, nå må jeg tenke på meg og bebisen og vårt beste. Jobber kommer og går, og gudsjelov har jeg vært i jobb i alle år og har opparbeidet meg retten til fødselspenger.

Til dere som kanskje har opplevd lignende, det er kjipt, men tenkt på deg selv og den lille at dere har det bra. En ny og bedre jobb vil komme til oss :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...