LilleTrilleMille Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 http://www.dagbladet.no/2009/04/06/nyheter/den_ene/barn/unicef/barnemishandling/5642873/ Her er et tydelig eksempel på hvor viktig det er å gi bekymringsmelding til barnevernet når vi ser at noe ikke stemmer. Det kunne ha reddet denne lille guttens liv! 3% av alle bekymringsmeldinger til barnevernet kommer fra barnehagen 10% av alle bekymringsmeldinger kommer fra skolen. "Du må ikke sitte trygt i ditt hjem og si: Det er sørgelig, stakkars dem! Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv! Jeg roper med siste pust av min stemme: Du har ikke lov til å gå der å glemme!"
Gjest -<<- Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 ...og enda færre meldinger kommer fra privatpersoner. Flest av disse fra familiemedlemmer, ekstremt få fra andre. Hadde det ikke vært for politiet hadde man fått en enorm nedgang i antall bekymringsmeldinger. Og innen politiet kommer inn i bildet er ungene ofte så ute og kjøre at det knapt er noen vits.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 6. april 2009 #3 Skrevet 6. april 2009 "Du må ikke sitte trygt i ditt hjem og si: Det er sørgelig, stakkars dem! Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv! Jeg roper med siste pust av min stemme: Du har ikke lov til å gå der å glemme!" Støtter den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå