Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at noen spør etter fravid-badedrakt, men jeg sliket for å finne et stedd e har mamma truser?

Noen tips? (ikke de dyre på Babyshop!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de har på vanlige undertøysavdelinger også, som på Cubus og Lindex. Er lite av dette siden de fleste bruker vanlige truser i svangerskapet.

Skrevet

Gjør de fleste det? Det går jo an, men jeg syns det er mest bekvemt med de som går over magen. Fant strømpebukser på Lindex, men ikke truser.

Skrevet

Jeg tror det. Selv synes jeg det er ekkelt når de strammer over magen (brukte litt gravid-truser med nr 1, da trodde jeg man "måtte" ha alt av gravidklær, nå bruker jeg nesten bare vanlige klær), så jeg foretrekker at de går under. Jeg foretrekker også bukser som går under magen da, har noen vanlige linbukser som jeg nesten bor i nå, de går flott under magen, så da hadde det sett litt rart ut med en truse som gikk over ;-)

Skrevet

prøv H&M, der fant jeg mammatruser for en stund siden:)

Skrevet

Jeg brukte bare vanlige truser forrige gang. Kjøpte kanskje en str større slik at de ikke strammet noe sted. For meg var det best, hadde liten lyst til å vandre rundt i "bestemortruser".:-) Men skjønner de som gjør det hvis de ikke finner vanlig undertøy som er komfortabelt.

Skrevet

Jeg jobber på Lindex og vi har gravidtruser og ammebh, spør betjeningen dersom du ikke finner de selv.

Vi selger også masse av boxere til gravide. Prøv ut de 3 for 119,- Der er det mange modeller du kan velge i, jeg liker veldig godt de i microfiber :-)

Husk - Vi er der for å hjelpe !

Skrevet

Kjøpte noen kjempefine på H&M. Hipster type. Kom i pakke på 3. De er ikke store bestemorstruser, men strammer heller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...