oss2=3,snart 4 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Årrh, det var så hærlig. I helga fikk pappaen kjenne spark Han gliste fra øret til øret!! Har i noen uker kjent spark i nedre del av magen, men er usikker på om man kan kjenne di utenpå eller om det er jeg som tror det. Men nå kan pappaen også, og det er godt for da føler de også litt på dette som skjer. Ungen er ikke så veldig aktiv enda, men kjenner det noen ganger på dagen og en del når jeg legger meg på kvelden. er i uke 21. Spennende tid altså! JIPPI!!
imoen Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 Så koselig! Mannen syntes også det var stas å kjenne guttungen sparke.
oss2=3,snart 4 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Veldig koselig! Er jo mannfolka sin måte å kunne kjenne graviditeten på. Så er det godt di syntes det er stas:) Vi vet ikke hva det blir da, men helt topp likevel!
☆chiquita☆ Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Det er er så koselig å kjenne sparka ja. Har kjent det på utsiden jeg også,men ikke mannen enda. Håper det ikke blir altfor lenge til. Er 17+1 idag, og forrige gang kjente mannen det samme dag som vi hadde vært på ul, så rundt uke 18 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå