Blopp1 Skrevet 6. april 2009 #1 Skrevet 6. april 2009 Jeg skal sende ei vogn i posten,men hvor får jeg kjøpt eske for å ha rundt??? Jeg har vært i kontakt med posten,men de selger ikke så store esker,sa de :-/ !!! Så hva har dere andre som har sendt vogner gjort??? Takker for svar :-))))))
* 5 om dagen * Skrevet 6. april 2009 #2 Skrevet 6. april 2009 da finner du er sort søppelsekk,pakker den inn i det,og teiper godt rundt,så kan du sende den :-))
Blopp1 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2009 Ja,jeg har tenkt på søppel-sekk trikset ;-),men fant ut at d kanskje ble litt for lite rundt vogna..................men d er vel d jeg må gjøre sikkert,for å få sendt denne vogna !!
PAVEEL Skrevet 6. april 2009 #4 Skrevet 6. april 2009 ta bobleplast rundt og så søppelsekk. el skjær/klipp en pappeske i strimler og ha rundt de mest sårbare områdene. så søppelsekk:-) man tager hva man haver;-)
Blopp1 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2009 Takker for svarene :-)))))) d er vel bare å sette i gang da med bobleplast,pappeske og søppelsekker......................for nå skal vogna vekk ;-))))))))))))))))
Gjest Skrevet 6. april 2009 #7 Skrevet 6. april 2009 Pakka den inn i svartsekker og teipa godt rundt alle lag, sånn at den ble så kompakt som det var bare mulig å få det til. Mener jeg tok av hjulene og la de i en pose oppi vogna, og teipa litt ekstra rundt der hjulene festes.Gikk gulle-greit:)
Gjest Skrevet 6. april 2009 #8 Skrevet 6. april 2009 Du får kjøpt store kraftige pappesker i kontorbutikker som for eksempel NorEngros osv.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. april 2009 #9 Skrevet 6. april 2009 Hør med babyustyr-butikker, er du heldig har de en eske de ikke har slått sammen.. Jeg fikk forøvrig tak i min på Toys'r'us!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå