Gå til innhold

Hva syns man om sånne typer/samboere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

som bruker sukker.no å diverse flørteapplications på facebook? som i type "tidsfordriv" fordi det er så avslappende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? please da..... er litt pissed!!

Skrevet

det hadde jeg ikke akseptert.. fant ut at min mann hadde hatt en heavy flørt bak ryggen min med en gammel x av seg i nesten 1 år. er ikke greit selv om det er over nett, føles kanskje ikke som utroskap for den som gjør det, men det er like fullt et svik å snakke med andre jenter om at man er glad i hverandre og savner hverandre, og dæven du er fin og sånn. da er det tydeligvis noe som mangler i forholdet.. vi hadde begynt å ta hverandre for gitt, men når vi begge ble konfrontert med at vi holdt på å miste hverandre så ga det forholdet den ekstra piffen det trengte, vi har det bedre enn noen gang. ikke tro at jeg aksepterte dette med et smil assa, det var noen runder med krangling og div før jeg kom frem til at han fikk en sjanse til, og den sjansen ga jeg han med tanken at enten kommer vi nærmere hverandre etter dette, eller så flytter vi fra hverandre innen ikke altfor kort tid. vi kom heldigvis nærmere hverandre enn noengang.

Skrevet

Jeg tror kanskje det ikke er en veldig vanlig problemstilling. Men hvis det er samboeren din og det plager deg så får du si det til ham/henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...